Fandangoak mutatzeko hainbesteko gaitasuna duenez eta hain anitza izanik, ia-ia genero bat da bera. Hartara, Sara Caleroren erronka da fandangoari esteriorismo-ariketa interesgarri baten bidez heltzea; nahiz eta fandangoaren forma asko esklusibotasun-arlo baterako sortu ziren, Sara Calerok hiri-testuinguru zabalera eramaten du (herriaren espazioa), eta musika zein dantzari barneko elementu oro kentzen die, izan eszenikoa (antzertia) izan jauregikoa. Sorkuntzaren esentzia baino ez da geratzen, ohiko espazioaren erreferenterik gabe. Intimitaterako sortu diren musikak eta dantzak lau hormetatik ihes egingo dute fatxadak bilatzeko, eta, ordubete besterik ez bada ere, gizarte globalizatu baten espazio publikoan ikusgai egongo dira.
Dantza: Sara Calero / Cantea: Gema Caballero, Loreto de Diego / Gitarra flamenkoa: José Almarcha / Gitarra klasikoa: Pablo Romero Luis / Biola: Abel Anafe / 1. biolina: Raquel Ovejas / 2. biolina: Alfredo Ancillo / Txeloa: Javier Morillas / Soinu-teknikaria: Kike Cabañas
Zuzendaritza artistikoa eta koreografia: Sara Calero / Musika-zuzendaritza: Gema Caballero / Transkripzioa eta aurretik bazegoen musikaren moldaketak laukoterako: Pablo Romero Luis / Konposizio originala eta moldaketak laukoterako: Jonás Bisquert / Konposizioa gitarra flamenkorako: José Almarcha / Jantziak: Magoncas, Carmen Granell, Sara Calero / Oinetakoak: Antonio García / Komunikazioa eta prentsa: Manuel Moraga / Ekoizpena eta banaketa: Elena Santonja
Sara Calero konpainiaren ekoizpena da “La ternura”.
Informazio gehiago: www.saracalero.com.
Iraupena: 50’